Contact

Vestigingen

Voor alle IWAL vestigingen kunt u contact opnemen met het IWAL hoofdkantoor.
Het adres en een routebeschrijving naar de betreffende vestiging vindt u bij Vestigingen.

Contact algemeen

IWAL Postadres

IWAL instituut voor leerproblemen
t.a.v. Secretariaat
Postbus 10897
1001 EW Amsterdam

Telefoon: 020-4369470
Fax: 020-2621408
E-mail: info@iwal.nl

Maandag t/m vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 08.30 – 16.30 uur.
Buiten de openingstijden kunt u het antwoordapparaat inspreken (bijv. voor het afzeggen van een afspraak).
Ook kunt u via de website een 'Bel mij terug' boodschap achterlaten. 

Voor financiële vragen kunt u een e-mail sturen naar info@iwal.nl

Voor inhoudelijke vragen kunt u ook dagelijks terecht op het Telefonisch Spreekuur.

 

Telefonisch Spreekuur

Het IWAL heeft elke werkdag een telefonisch spreekuur.

U kunt uw inhoudelijke vraag stellen aan één van onze deskundigen. Misschien wordt uw vraag al beantwoord op onze website. Kijk daarom ook eerst bij Veel gestelde vragen. Heeft u een vraag voor het telefonisch spreekuur, neem dan contact op met het secretariaat 020 - 4369470. Zij noteren uw naam en telefoonnummer en u wordt vervolgens binnen enkele werkdagen teruggebeld door één van onze deskundigen op onderstaande spreekuurtijden.

maandag
15.00 - 15.45 uur

dinsdag
15.00 - 15.45 uur

woensdag
13.30 - 14.15 uur

donderdag
13.30 - 14.15 uur

vrijdag
15.45 - 16.30 uur

 

 

 

 

Feedback en Klachten

Het IWAL zorgt jaarlijks voor vele cliënten en streeft daarbij naar een zo goed mogelijke zorg. Het kan echter zo zijn dat u, als cliënt van het IWAL, niet tevreden bent over uw behandeling bij het IWAL of over de handelswijze van medewerkers van het IWAL.

Heeft u feedback of een klacht? Wij adviseren u dit als eerste met de betrokken medewerker te bespreken. Wanneer de klacht hiermee niet wordt opgelost of wanneer u redenen heeft om uw klacht niet met de betrokken medewerker te bespreken, kunt u de klacht indienen bij de klachtencommissie van het IWAL. Mail naar klachten@iwal.nl of reageer per post naar:

IWAL instituut voor leerproblemen
t.a.v. Klachtencommissie
Postbus 10897
1001 EW Amsterdam

Klachtenprocedure
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt in behandeling genomen door het management. Binnen 10 werkdagen kunt u een inhoudelijke reactie verwachten. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvangt u hierover schriftelijk bericht. U kunt erop rekenen dat uw klacht zo objectief mogelijk wordt beoordeeld. Degene die uw klacht behandelt, kan u tijdens de beoordeling vragen om extra informatie.